Klantenservice

Vragen?

Heb je aanvullende vragen, klachten of wil je graag meer advies over onze producten? Onze klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar.

+31685005820
info@hdlive.nl

Klachten

Ondanks het feit dat wij er alles aan doen om aan al je wensen te voldoen, kan het voorkomen dat je toch nog een klacht hebt over onze dienstverlening. Je kunt een klacht via e-mail of per post aan onze afdeling klantenservice doorgeven. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Stuur je klacht naar:

Onze postadres: Admiraal Helfrichlaan 52, 3527 KV, Utrecht of naar onze mail info@hdlive.nl. Wij zullen uw klachten binnen 14 werkdagen na ontvangst verwerken.

Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hdlive.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."